Sabtu, 26 Februari 2011

Indahnya Jumaat

Assalamualaikum...


"Ku tahu kekuatanmu, ku sedar kehebatanmu...ku yakin kecekalan hatimu..ku tahu keikhlasan hatimu.."
- kata2 ni sebagai pengganti diri buat insan yang amatku sayang...ku harap dapat menjadi pembakar semangat buatmu...ikhlas dr ku...salam..-

buang tebiat??? xpenah2 aku dpt msg cmni rupe.. ttbe ade yang ikhlas menghantarnya sebagai pembuka bicara penyeri hari di pagi Jumaat... indahnya Jumaat.... ku terharu... tersgt sebenarnye.. bertakung air mate...tp xsempat pn jatuh..sebab bercampur sedih n gembira...terima kasih En.Mohamad tuk keikhlasan hati anda.....~ dah 4 tahun setengah xpenah dpt ayat cmni tau...kecik hati i...=p

Perjalanan kisah 4 tahun 6 bulan yang berliku2...2 hari kebelakang ini, rabu dan khamis plg memberi impak besar dan kekecewaan ke tahap plg maksima untuk aku... huh...aku sgt kritikal.. nyawa cm tersangkut kat serpihan kaca bangunan WTC yang runtuh 11 SEPT tu... hati jgn ckpla... mmg hati xpandai nak ckp... tp bergelodak mcm airpanas dlm cite cicakman yang prof. klon nak rendam amani 2...Allah je yang tau...

Alhamdulillah...sme selesai dengan aman,, wlaupun ade babak2 yang perlu diedit..at least msg2 jumpe jalan penyelesaian yang trbaik... pengABAIan menjadikan seseorang berubah..menjadi lebih baik... kate en.Mohamad..=)

Hari Jumaat juge... saya dapat gaji pertama sebagai Purchasing Executive...bukan sebelum ni xde gaji..tp ini kerjaya pertama ku sebagai seorang yang telah tamat pengajian peringkat ijazah... Alhamdulillah...xla banyak mane... tp cukup tuk bagi mak abah n keluarga merasa duit hasil titik peluh n usaha mereka menyekolahkan aku sampai la ke peringkat Ijazah,,, terima kasih ayahanda bonda..

Mood ke kenduri kahwin dah bermula... sorang demi sorang best fren aku berkahwin.. Farhana dan Azrizal.. alhamdulillah... dah selamat pegi honeymoon pon.. seterusnya Fatin Ainaa sampaila ke K.Azreen Julai nanti... Doa ku iring kan tuk semua semoga berkekalan sampai ke syurga,,, Semoga menjadi isteri2 yang solehah... ameenn....

Tuk ke sekian kalinya, tamatla entri kali ini...
Saya rindu awk En.Mohamad... =p


1 comments:

bAizU berkata...

to my deary jiah:

seeee~i noe both of u can settle down all these thing~coz perasaan kasih dan sayang yg masih kuat dapat menangkis segala amarah kan2~ yg pasti, korg kne kuatkan smgt..."kepercayaan" adalah perkara terpenting dlm sesebuah perhubungan~biar apa org kate,yg penting kita sendiri yg menilai sesuatu perkara baik buruk tentang si dia~itu yg dinamakan keikhlasan tanpa kita mengambil keputusan bulat2 atas kata2 org lain~makin lama perhubungan,makin kurang serinya kalau kita sendiri hilang rasa pada sebuah ikatan tu...so,kenalah cari sesuatu yg berbeza yg dpt kembalikan nostalgia awal2 perhubungan...xgitu???hehe(over plak aku kan~~~)pengabaian komunikasi salah satu punca hilang seri perhubungan...so, apa kata,korg mulakan balik apa yg korg mula2 buat masa 4 tahun dulu...hehe~anyway, aku sentiasa doakan kalian bahagia dan aku sedia menanti hari bahagia menjadi milik korg dan aku mahukan itu yg berlaku ok~ love both of u my bestis!!!! muaxxxs~ <3<3<3