Sabtu, 6 Februari 2010

HATI, AIR MATA dan AKU

Hari yang agak malang mungkin~ untukku...
walaupun ade yang gembira..
tp semuanya seakan musnah dek kerana 1 perkara...
apekah HATI masih kebal dgn semua ini..
mungkin ya dan mungkin tidak..
untuk HATI, bersabarla dengan semua dugaan..
semoga kau semakin kebal..
itu harapanku untuk HATI...
aku tahu kau semakin tenat...
kalaulah ia boleh berkata2...
akan ia cube lontarkan kesemuanya---
supaya boleh pergi dengan tenang....

AIR MATA yang jatuh xkan bisa melenyapkan semua kisah~
ia menjadi sahabat karib kepada HATI yang semakin tenat...
peneman ketika duka dan gembira...~
besarnya pengorbanan si AIR MATA...
semoga kau terus menjadi sahabat yang sejati sehingga akhir nafas..

AKU yang senantiasa bersama HATI dan AIR MATA..
mereka lebih mengenali aku~
AKU sendiri tidak pasti akan apa yang aku lakukan, apa yang aku kehendaki..
apa yang aku impikan..
HATI dan AIR MATA lebih tahu akan itu....
aku seorang LOOSER!!!

0 comments: